ipeksiyim zcnnkbraa9 adetiniz ya hiç kesilmiyor sürekli oluyorsunuz ya da hiç olmuyorsunuz. Ben vurulduğumda hiç olmamıştım ve çok ğır bir iğne olduğu için epilepsi krizi geçirmiştim. Ben kesinlikle önermiyorum spiral çok daha mantıklı
Eceozdmr011 Ali_emir24 vardırabilirsiniz sorun olmaz bnde hafta sonuna denk gelince erken vurduruyorım 6 senelik evliyim hep onla korundum harika bişe
Eceozdmr011 Marsila evet tabiki Bn 40 ımdan sonra hemen başladım ebemız dedi zatn emziren anneler 3 aylık vurduruyor du aylık yaptıramıyorsunuz sadece
ilenalemin Ali_emir24 ben zylnda ile korunuyorum ama çok güvenemiyorum korkuyorum.bu iğneyi daha önce de duydum.bu daha mı iyi acaba.bi doktordan mı almak gerekiyor nasıl oluyor
Ali_emir24 ilenalemin doktor vermıyo yazmıyo kendiniz eczaneden alabilir siniz depo provera iğnenin adı 3 aylık korunma iğnesi derseniz bile verirler
asiyeee33 Ali_emir24 bunun etkisi hemen basliyor degilmi bende yaptırdım bunu ama bi arkadaşımda yaptırdı oda aynı adetli iken adeti bitince ilişki oldu ve 2 hafta sonra kiz hamile olduğunu öğrendi bunun etkisi ne zaman başlıyor acaba