Ali_emir24 Haziran 17 de bu iğneden vuruldum bugün Eylül’ün 12 si erken vurursam olurmu erkenden vurulan oldumu aranızda yıne koruma sağlıyor mu iğneyi alıp vurunsam
gurbetteanne10 Ali_emir24 güvenilir mi ne kadar süredir kullanıyorsunuz bide iğne koldan mi vuruluyor
Prenses_annesi22 Ali_emir24 1 sene kullandım 3 ayda bır vurulyodum. Sınırlılık adet duzensızlıgı yapıyor ama tam koruma 👍
Ali_emir24 gurbetteanne10 güvenilir tabiki ben 3 ay oldu gebelik olmadı bide adet görüyorum sıkıntı olmadı
Eceozdmr011 Marsila evet tabiki Bn 40 ımdan sonra hemen başladım ebemız dedi zatn emziren anneler 3 aylık vurduruyor du aylık yaptıramıyorsunuz sadece
Ali_emir24 Prenses_annesi22 benim 3 ay olmasına 5 gün var 5 gün önceden erkenden vurursam koruma sağlar mı
Ali_emir24 Prenses_annesi22 bilmiyorum daha vurulmadım günüme 4 gün kaldı 3 ayın tam dolmasına 4 gün kaldı iğnenin farkeder mi bilmiyorum gün olarak