Benim oğlum da aptamili sevip içiyor, geçen hipp aldım denemek için içiremedim tükürüp ağlamaya başladı sevmedi tadını. 4 ölçek alıp yapmıştım kalanı olduğu gibi duruyor. Ziyan olacak çok üzülüyorum. Nasıl değerlendireceğiz böyle mamaları hiç bilmiyorum.