ikizannesi10 sürekli aptamil comformil kullanıyordum gaz ve kabızlığa iyi geldi ama mama su gibi bitiyordu para yetiştirmedim bebelac golda geçtim korkarak inanır misin şimdiye kadar neden geçmedim o kadar çok para verdiğime üzülüyorum ..gazını kendisini çıkarıyor ilaç vermesem bile bi de kabızlık hiç olmadı ben kabız olur diye korktum denemek için 350 gram olan paketi aldım iyi gelince 900 gramlik paketleri almaya başladım sürekli stokluyorum tekrar stoklamaya başlayacağım çünkü bitti stoklarm ..aptamilde stoklama durumu bile olmuyordu o derece çabuk bitiyordu