Mcnnm7
Satıcı gayet güvenilir, ben 8 plus almıştım. Sonra eşime 11 aldık, kardeşim 12 pro aldı eşimin ablasıyla kızına da farklı zamanlarda 11 aldık. Hiç birinde sıkıntı yaşamadık. Kargoyu alınca görevlinin yanında dikkatli şekilde açıp kırık çatlak var mı kontrol edip, eğer varsa tutanak tutmasını istersiniz başka bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Apple türkiye garantiliyse zaten bozuk çıksa da orayla iletişime geçersiniz. Kargo görevlisi yanında açmayı kabul etmezse videoya alarak açabilirsiniz.