Mcnnm7 Bugün t*endyol satıcısından 15 pro sipariş verdik fakat endişelerim var aranızda o siteden telefonu alan oldu mu yorumlarınıza ihtiyacım var 🙏🏻
kirikkalp Mcnnm7 yani yorumları yıldız puanları ve en çokta satıcı önemli. Ama ben olsam almazdım gidip bir mağazadan alırdım. 🤷🏻♀️
Mcnnm7 kirikkalp kendi satıcısından aldım bilerek ben 13 almıştım ama hpsiburadadan bi sıkıntı yaşamadım bu ilk telefon alışım trendyoldan valla bende çok korkarak aldım yaşadığımız yer deprem bölgesi maalesef öyle alınacak yer yok yani kalmadı yıkıldı hep
Mcnnm7 nslhnak ayy içim rahatladı valla teşekkür ederim 🙏🏻 bi sıkıntı yoktu yorumlarda ama bazıları çelişkiliydi burdan da sormak istedim
Kadermiray56 Mcnnm7 6ay var yeğenim aldı bozuktu ve geri almadılar inşalah bir sıkıntı olmaz siZde cnm
alinbaby Mcnnm7 11 aldım 2 sene oldu bir sıkıntı yaşamadım hatta kamerası diğer 11 kere göre çok daha iyi