asell_asl yani alıp almamak aslında kişinin maddi durumuna bağlı yani şükür şimdi ben alıyorum ama herkes alamıyor çünkü herkesin maddi durumu eşit değil aslında en üzücü olan kısım da bu gerçekten çocuk oyuncaklarının o kadar pahalı olması iç acıtıyor çok üzücü insanlar çocuklarına istedikleri diledikleri gibi hiçbir şey alamıyorlar neredeyse bunu sürekli kısıtlıyorlar