asell_asl Sizce de çok yüksek değil mi? Oğlum 6 aylık hevesleniyorum oyuncak dükkanlarına filan giriyorum en kötü oyuncak 500 lira 🙄 100 liraya da var ama hani pazarlarda satılan küçük dandik şeyler 100 lira .. elim gitmiyor bi oyuncağa o kadar para vermeye . Oyuncak müzik çalan telefon alacaktım ya benim vardı küçükken tuşlarına basınca müzik çalan o standart şey 570 liraydı yahu .. siz alıyor musunuz bebeklerinize bu fiyatlara ? 1000 -1500 lira civarı beğendiklerim hep.. yazık yahu insan almak da istiyor çocuğuna ama mümkün değil
YgmrDru asell_asl çok haklı bir isyan gercekten inanılmaz pahalı bir bebek olmus 1200tl 1200 tlye oyuncak bebek mi olur ya neymiş karaktermiş meşhurmus gercekten şaka gibi ya çocuguna bir tane oyuncak alabilmek bile lüks hale geldi😏
neanladinyurdagull asell_asl ilk çocuğuma bezi bıraktığı için hediye olarak uzaktan kumandalı araba almıştım 600 küsürdü birdaha o fiyatlara oyuncak almadım.Dediginiz telefonu ben bugün marketten aldım.4 tuşu var bussuru müzik caliyor fotoğraf sesi çıkartıyor aynası var küçük kapanıp açılıyor vs çok fonksiyonlu 158 tl verdim.Bu arada 10 aylık bebeğim. Bu telefonalrda 1 buçuk yaşa uygun sizin bebeis daha küçük.Fiyatlar gerçekten faiş durumda oyuncak almamayı tercih ediyorum büyüdükçe alırım böyle tek tük zaman geçirsin diye alıyorum
Kuzularinanasi asell_asl 2.el bakabilirsiniz aslinda.biz ilk.cocukta hep fisher price aldik bi suru sey kaliteli degiyor da parasina,2.kizimda kullandi ,artik kullanmadiklarini hep sattim cok uyguna verdim.dolap ta fln bakin istedgnz seyleri denk gelirse yari fiyatina alirsiniz.
88472 Dlap uygulamasından aliyorum pahalı oyuncaklarıni, önce oraya bakıyorum, Eğer mağaza fiyatıyla arasında uçurum varsa uygulamadan alıyorum. Gerçekten çok temiz olanlar var, hiç sorun yaşamadım.
asell_asl YgmrDru aynen öyle . İnsan hevesleniyor geliştirici oyuncaklar almak istiyorum mesela ama yani çok zor
Ucansupurge YgmrDru 1200 ne ki 3 gün önce kızımın doğum gunuydu bebek istedi götürdük mağazaya bir kaç bebek beğendi 2200-2300 şaka mı bu dedim.
asell_asl neanladinyurdagull yok zaten şimdi eline vermek için almayacaktım hani öyle arada giriyorum bakıyorum oyuncaklara hangisini alayım diye fiyatları görünce şok oldum resmen. Siz hangi marketten almıştınız onu çünkü geçen e bebekte de baktım dediğim gibi çok yüksekti fiyatı
kubra00k Bana o müzikli şeyler neyseki hediye geldiler. Evet bin tl üzeri onlar. Bende alamazdım almazdım
neanladinyurdagull asell_asl bulunduğum ilçede 5-6 tane şubesi olan bi market var orada hem çamaşır ürünleri hem terlikler hem market ürünleri oyuncaklar vs var oradan aldım
Deletedmom_215 asell_asl dolap uygulamasındanda bakabilirsiniz. Bende suan ücretsizdeyim eşimin maaşı var bir tek ama elimden geldiğince almaya çalışıyorum mutlu olsun diye🥹
YgmrDru Ucansupurge gercekten insanın inanası gelmiyor bu sisteme artık her şey pahalı 1000 lira 1 Tl olmus sanki sonumuz hayır olsun cocuklarımızın gelecegi bile muallak okadar zorlastı ki hayat
Sezgisel asell_asl Ekmeğin 10 ₺ olması ve oyuncakların 500 ₺ olması arasında bir fark yok maalesef. Her şey gerekenden ve hak ettiğinden çok daha pahalı. Çocuğumuda oyuncaksız büyütemeyeceğim için evet, o fahiş fiyatları verip oyuncak alıyorum.
cokbilmismom asell_asl acayip pahalı evet geçenlerde Fisher price eğitici köpekcik aldı annem 1200₺ bu marka zaten çok pahalı ama çok güzel eğitici öğretici oyuncakları var mecbur alıcaz ucuza alıp çok alacağıma ya da iki güne kırılacağına aldığım oyuncak biraz daha para verip kalitelisini almayı tercih ediyorum. Çocuğum büyüdüğünde de satarım bu tarz oyuncaklar değerli oluyor. İndirim takip ediyorum hepsiburadaya bakarım genelde mağazalarda hiç indirim olmuyor bide internette daha ucuz
pandarento asell_asl genelde bimden aldım oyuncaklarını hep indirim takip ettim birde elde kalan sesli oyuncakları zaman zaman daha çok indirip reyona koyuyorlar onun dışında telefonu civil mağazasından aldım geçenlerde 150 tl gibi bir rakamdı yürüme arkadaşını dolap uygulamasından aldım öyle öyle hallediyorum oyuncak olayını🫶🏻
Ashellinko asell_asl Çok oyuncak almıyoruz sadece doğum günlerinde pahalı oyuncaklae alıyoruz . Onun dışında ikinci el yada çevrenizde biri varsa oyuncakları değişim yapabilirsiniz çabuk sıkılıyorlar çünkü
asell_asl Ashellinko ben şimdiye kadar internetten hiç alışveriş yapmadım sadece oyuncak için değil internetten hiçbişey almıyorum ikinci el o yüzden pek bakmadım uygulamalara filan.. yakınımdaki insanlar da öyle paylaşımcı değiller malesef.. şimdilik eğitici oyuncaklara yöneliyorum mağazalarda hep onlara bakıyorum ama indirime hiç denk gelmedim 😅 arada alıyorum mecbur bebeğime ama her defasında tokat yemiş gibi oluyorum 😂