minervadefne 1771717 bizim gibi desenize inşallah geçici bir süreçtir ya sadece sütüm varken emmemesine üzülürüm yoksa mama vermek sorun değil elbet öyle böyle doyacak ama
1771717 minervadefne bende aynıyım canım sut olmazsa umursamam okadar dırek mama takvıye eder devam ederım ama sut varken emmemek varlık içinde yokluk çekmek gıbı bısey oluyor 🙈
minervadefne nnnuray evet doğru ilk kızımda da bu aylarda olmuştu akşam eşimle konuşurken hatırladım bakalım hayırlısı olsun yaşayıp göreceğiz bu aylarda normal anladığım kadarıyla
jdjdjf 1771717 yok normal silikonsuz emiyor ama dün gece çok ağladı farkında değilin baktım sütüm azalmış çocuk açlıktan ağlamış hiç kafaya takma ya emerse emer emmezse ver mamayı öyle böyle büyüyecekler zehir değil sonuçta
ezobur 1771717 Kız bırak şu manyak çevreyi onlar hep konuşur. Ya ben hiç anlamıyorum bebek bu biberonda alır, emer de. Mama da içer süt de. Lütfen bunları takıntı haline getirip elinde kalan psikolojini de harap etme 🤍😍