Senin bebeğini senden daha iyi kimse düşünemez! 💜 Çevre baskısını duyma bile sonuçta gün sonunda bebeğinin tüm gün ihtiyaçlarını karşılayan bakımını veren sevgiyle büyüten sen oluyorsun bir başkasının yorum yapmaya hakkı yok 🌸 bizde kızımla meme reddi yaşadık biberonla beslenmeye alıştığı için emmeyi reddiyordu, şehir hastanesinde emzirme danışmanlığı polikliniğine gittim ve o gün biberonu bırakıp emmeye başladı. Saatlerce bizimle ilgilendiler memeye alışması doğru kavraması için epey uğraştılar önce bana doğru tutuşu öğrettiler denemeler yaptırdılar daha sonra bebeğe memeyi kavraması için memeden süt geldiğini fark etmesi için göğüsten meme ucuna ince sonda bağlayıp emmeye çalışırken sonda ucunuda memeyle ağzına tutturup şırıngayla süt akıttılar. Anlatımı karışık gelmiş olabilir çok basit bir sistemle bebek memeyi daha iyi kavradı güçlü güçlü emmeye başladı, biz başardık. Umarım sen ve bebeğinde başarırsınız 😇🙏🏻 Güçlü anneler her zaman bebekleri için en iyisini isterler ve yaparlarr 💜