Mrvkyaoglu kolik sebepli sebepsiz ağlama krizi zaten. Bizimki de kurulu saat gibi sabah ve akşam 5-9:30 başlıyor ağlama krizleri. Dediğin gibi morarana kadar ağlıyor. O kriz saatlerinde ne yapsak çözüm olmuyor ama büyüyünce geçiyor diyorlar ya o doğru galba. 2 ay 18 gün oldu. Son 2 haftadır sabah 5-9:30 krizleri neredeyse bitti. Akşam üzeri de 5-9:30 saati kısaldı. 4,5 saat ağlamıyorda 2 saat ağlıyor. Ben sizi çok iyi anlıyorum ama annem bile büyük olarak kaç kez “kesin hasta bu sefer farklı ağlıyo gel hastanete götürelim” dedi. Kadıncağız bile yanımda perişan oldu. Çünkü asla ama asla durmuyor o kriz zamanlarında. Dışarı çıkarmak, sallamak, emzirmek, banyo yaptırmak, gaz damlaları sıfır fayda o an. Max 5 dk kazandırıyo. Allah cidden yardımcımız olsun tek çözümü cidden zaman🤦🏻♀️ ben yeri geldi ağlaya ağlaya dakika saydığımı biliyorum🤦🏻♀️