nurlyy elanurylmz reflü sadece kusmaya bağlı diyemeyiz, sürekli olarak hıçkırması, ve uzun süren hıçkırıklar, sadece 1 sefer değil birkaç kere kusması, sebep yokken ağlaması bu şekilde sıralanabilir sebepler
nurlyy elanurylmz tabii 8 aydan sonra azaldığını 9 ayda bitmek üzere olduğunu, 1 yaşta tamamen ortadan kalktığını görüceksiniz fakat bu esnada çocuk mama veya anne sütü aldıktan sonra dik tutulmasını ve gaz çıkarılmasını önermiyoruz
slnbglm elanurylmz çözüm buldunuz mu bebeğinize benm kızımda 28 gün herşey yolunda kaka yapıodu sonra birden kesildi 5 gün yapmadı fitil verdim 5 gün gene yapmadı annem sabun kattı e ben sürekli destekleyerek kaka yapsın istemiyorum kendiliğinden yapsın istiyorum ve çok üzülüyorum bi çözüm buldunuz mu siz
elanurylmz slnbglm en son bi doktor bulduk alerjik bebek dedi süt ve süt ürünlerini kestim emzirirken olmadı yumurtayı olmadı kırmızı eti Herşeyi kestim yine devam etti bu sefer evolvia diye bi mama verdi bize onun üzerine düzeldi ama anne sütünü kesmek zorunda kaldık destekli kaka yapması uygun değil ilerisi için o yüzden kestik biz
1pankek1cilek slnbglm NBL 40 günlük bebeğe de olur probiyotik zaten bağırsak düzenleyici diyebiliriz. Sıvı halde NBL damla fotosunu yükleyeceğim sana . Bu arada biz şu an 11. Aya yaklaştık ve tamamiyle bitti kabızlık sorunumuz. 3. Aydan 10 ay olana kadar geçmedi bu sorun hiç endişe etme. Biliyorum çok zor elinde değil. Saydığın tüm şeyler bizde de vardı. Devamlı ıkınma hissi( kaka yapmayı öğrendiği için) bazen yaparken ağlama(katı olduğu için) sadece anne sütü alıyordu. Ek gıdaya geçtikten sonra katılaşma yaşadık. Olabildiğince kayısı püresi yapıp verdim. Şu an öğrendi sanırım her gün yapıyor. Bazen günde 2 kere. Duphalac şurup önermişlerdi ama kullanmadım ben
elanurylmz slnbglm yani doktorunuz bilir tabiki ama ben kesip alerjik mamaya başlayınca herşey çözüldü
slnbglm 1pankek1cilek neden kullanmayınız o şurubu bide o NBL baktım damla olanı trendyolda falan yok bide kullanır kullanmaz faydasını gördünüz mü acaba😭