elanurylmz Kızlar bebeğim 25 günlük gaz problemimiz vardı zaten ama 2 gündür de kaka yapamıyor bu sefer zorlandıkça kusuyor sizce normal mi
nurlyy elanurylmz yenidoğan hemşiresi olarak söylüyorum, Hindistan cevizi yağı verebilirsiniz ve 10 gün boyunca kaka yapmaması normal karşılanır fakat 10 günden sonrası için fitil düşünülür, sağlıkla büyüsünler 😍😍
slnbglm elanurylmz çözüm buldunuz mu bebeğinize benm kızımda 28 gün herşey yolunda kaka yapıodu sonra birden kesildi 5 gün yapmadı fitil verdim 5 gün gene yapmadı annem sabun kattı e ben sürekli destekleyerek kaka yapsın istemiyorum kendiliğinden yapsın istiyorum ve çok üzülüyorum bi çözüm buldunuz mu siz
1mom1 elanurylmz hangi fitili kullanıyorsunuz ,fitil işe yaradı mı ,23 günlük benim bebeğim iki gündür benimki de gaz problemi vardı şimdi de kabızlık çıktı normal yollarla ne denediysem işe yaramadı
elanurylmz 1mom1 bende aynıydım kansuk gliserin fitil çok işe yarıyor onuda yapamazsan bebek lağması var onu al bugünde probiyotik başladık ıkınması durdu resmen çocuğun
elanurylmz 1mom1 ben zeytin yağı bile içiriyorum yine yapamıyorum dün acilde lağma yaptılar bizde eczaneden yedek aldık deşiğin tüm sıkıntılar bizdedir var
1mom1 elanurylmz probiyotik olarak ne kullanıyorsunuz ? Aile hkimine yazdırmak gerekiyor mu direkt eczaneden alabiliyor muyuz ,çok öneren var kullanmak isterim
1pankek1cilek Probiyotik olarak NBL kullanabilirsiniz. Kaka problemi olan bebeklerde biraz daha etkili demişti doktorumuz. Benim bebeğim 3. Ayından beri 12 güne kadar yapmadığı oluyordu.
nurlyy elanurylmz alttan çıkaramadığı için üstten çıkarması normal, merak etmeyin, ya da reflü olabilir mi diye düşünürüm