Sclkblt Benim ki de almıyor 2 aylık olmak üzereyiz. 4 tane denedim bende bazen açken alıyor ama sonra yok. Biberon da çok zorla alıyor .
Ozlem_yldz Buses neden iki ay sonra ne oluyor ki? Gaz sorunu diyorsanız biz beşinci günden sonra çekmeye başladık hala da var devam ediyor
Buses Ozlem_yldz emzik bir süre sonra kurtarıcı oluyor ya. Bizde gaz sıkıntısı yaşadık şükür 3.ayda bitti o ayri ama emzik iyidir ☺️