Doğum yaptıktan sonra çok araştırma yaptım. Yeni doğan bebekler eğer sallanma yöntemi ile uyutulursa Allah esirgesin büyük problemlere yol açabileceğini kalıcı hasarlara neden olabileceğini öğrendikten sonra, dedim asla ayakta sallamayacagim. Kimseyede izin vermedim. Gerçi annem hep bizi ayakta sallayarak büyütmüş o ayrı 🤭 keza görümcem, eltim ,kuzenlerim..bende koliklik sendromundan dolayı kucakta uyutmaya başladım. 5 aydır kucakta evde gezerek saatlerce omzumda uyuması için tasidim. Hamağa alınca başının asla sallanmamasına dikkat ederek vücudu sabit kalacak şekilde hamağı salıncak gibi sallıyorum hafiften.. birde bizimki yayli. Aşağı yukarı hafiften yaylandiriyorum.oda çok hoşuna gidiyor