Nmt2 sahiden bebek dediğin sürekli uyur ben anlamıyorum zamane bebeklerinde mi sıkıntı var annem diyor bizimkiler sizin givi olsaydı biz hiçbir şey yapamazdık. Neyi yanlış yapıyoruz acaba ama @
pilavustutavuk dediğin çok doğru nasıl uyuttuysak ısrarla yine devam etmek lazım konuşmadan
Birde hep aynı olması lazım sanırım okul givi şu saatte kalktı besledi uyudu her gün aynı olursa uykular da düzene girer