Herkese merhaba
Kızımı yeni bir devlet okuluna yazdırdık.
Okadsr yeniki sınıfta hiç oyuncak,perde yok.
Kapıda güvenlik yok
Sınıf giriş katta ,tuvaletler 1.ci sınıflarla ortak.
Yani tuvalete diye çıksa,20 adımda bahçe kapısından çok rahat çıkar .
Kızım uslu bı cocuk değil ,çıkabilme potansiyeli var .
Hoca set alalım çocuklara diyor veliler para veremeyiz diyor .
Müdürle konuşuyoruz durumunuz iyi ,bı tane biz alalım birer tanede siz alın diyor resmen bizi enayi yerine koyuyor.
Okadsr canım sıkkın ki ..
En yakın okul 20 dakika arabayla orayla görüşmek istiyorum.
Birkaç kisiyr anlattım bazıları yeni okul 4-5 aya düzelir abartma dedi , bazıları bence haklısın dedi.
Anaokulunun önemli olduğunu düşünüyorum napcagimi bilemedim açıkçası .
Uzak okula yazdirirsam tüm sorumluluk bende ben getirip götüreceğim.