rachelgreen_ doktorunuz daha iyisini bilir tabikide ama ne kadar sağarsanız özellikle makineyle süt üretiminiz devam edecektir. Farklı doktor deneyimlerim oldu her biri farklı yönlendirdi. İlk gittiğim genel cerrah her emzirme sonrası sağ dedi başka bir gittiğim genel cerrah saat başı sağım yap göğsünü boşalt mastit olmak istemiyorsan demişti ama daha çok süt üretimine yol açtı ve mastitim kronikleşti zaten bebeğim tek göğüs emiyordu sonra sağıp biberonla veriyordum. En son kadın doğumcum dostinex yazdı ve göğsümü sarmamı hiç ellememi söyledi sütümün en yoğun olduğu dönemde yaptım bunu daha doğum yapalı 4 ay olmuştu. Sargıyı açtıktan sonra o hafta içerisinde iki kere şişlik rahatsız ettiği için göğsümü elle sağdım çok fazla uyarı vermeden ve hiç duş almadım göğüslerime tekrar süt dolmaması için. Umarım anlata bilmişimdir. Kısacası göğsünüze ne kadar uyaran verirseniz o kadar süt dolacaktır siz kesmeye çalıştıkcada mastit devam edecek bir de ben sürekli buz koydum göğüslerime sütün çekilmesine etkisi büyük bebeğim emmediği için ada çayı ve nane çayı içiyordum maydanoz yiyordum eğer emzirmiyorsanız bunlarıda deneye bilirsiniz