ahsennduru dostinex sıkıntılı bir ilaç. O ilaçla ilgili benim daha farklı bir anım var. 2 sene önce o zaman bebeğim de yoktu. Hamile de değildim. Göğüsümden mavi süt geliyordu. Doktora gittim prolaktin hormonu biraz yüksekti. Yani sınırın bi tık üzerindeydi. Doktor bana dostinex verdi. 4 e bölüp iç dediğini hatırlıyorum ama emin değilim. Reçeteyede 1 tablet yazmış. Neyse gece oldu aldım ilacı. 1,5-2 saat sonra halüsinasyon görmeye başladım. Tv izliyorum dedim bu adamlar neden kavga ediyor. Eşim de dedi ki kimse kavga etmiyor. Çiçeğe bakıyorum eğriliyor birşeyler oluyor. Hemen hastaneye gittik. Doktoru aradım. Dedim böyle böyle. Oda emin değil ne yaptığından. Yani anlayacağın süt hormonunu kesen bir ilaç. Ve tehlikeli dikkat et :)