Prenses_isabella müze giriş yerlerinden alınıyordu benim bildiğim para veriyorsun kent kartlar gibi bi kart veriliyor ama süresi var he bir de artık eskisi değil sanırım bu yıl nereye gitmeyinplanladıysak hiç birinde geçmiyordu bizde almadık benden tavsiye önce gitmek istediğiniz yerin sitesini falan bakın müze kart geçiyor mu diye