Geçen sene oğlum 1. Sınıfa başladığında kızım 8 aylık falandı servise vermiştik yürümekle 10 dk arabayla 3 dk mesafede okul. Bu sene vermedim. Ama sabah yağmur çiseliyordu kışın nasıl yaparız bilmiyorum. Küçük bebekle zor getirip götürmek. Servis ücreti çok fazla ama mecbur kalıcaz yine vermeye. Siz de evde bırakmayın okulda yakınmış kanguru yağmur karda da yağmurluk en mantıklısı.