Merhaba kızım 1. Sınıf okulda gidiş geliş en fazla 5 dk sürüyor birde 3 aylık bebeğim var o saatlerde uyuyor oluyor ama kanguruya koyup onu da götürüyorum mecburen. Uyanması sorun değilde ister istemez rahatsız oluyor görenler evin yakın bırakıp gel çocuğu evde uyusun o diyor ama içim rahat etmiyor öyle de siz nasıl yapıyorsunuz? Yağmurda vs yani 1-2 sokak olsaydı servise verirdim de işte çok yakın