Ekaya OzEnAr ya normalde de huysuz bi bebek zaten şimdi sağlık ocağından eve nasıl gelcez onu düşünüyorum asla durmaz arabada bende ağlarım artık onla birlikte 😢
Hilalrky OzEnAr okuyunca kahroluyorum bile bile boyle olacagini yaotiriyorsunuz asilari Bu sadece benim fikrim post actiniz diye yaziyorum Ne var bu asilarda ki bebeklere teror saldirisi gibi etkiler yapiyor.... Cok uzuluyorum