meleksalpci aysiumay merhaba ben yaptırdım hatta veremle birlikte denk geldi 2 ayın sonunda yaptırdık . Şükür bi sıkıntı yaşamadık bi yan etkisi de olmadı , şimdi 4 aylığız 5 ayda 2 doz olcak tabi her bebekten bebeğe değişiyor :)
Annegibi2006 aysiumay 2 dozu da oldu hiç bir yan etki yaşamadık biz ebesi belki ateş olabilir demişti ama ateşte olmadı
birbebee aysiumay 3 ve 5. Ayda yaptırdım sadece asi yaptırdığım gün kustu birazcık tamam başka bir etkisi olmadı