aysiumay geçen cuma birinci dozu oldu kızım, sadece o gün huzursuzdu doktoru da yaptıktan sonra kusabilir hatta normalden biraz fazla kusabilir çok dışkı yapabilir bunlar normal fazla bi yan etkisi yoktur dedi. O gün her emziğinde biraz kustu çok az. Bi daha emdi. Geçti 🥰