Candeqer23 hmm anladım ilk defa duydum şaşırdım. Oğlunuz kaç aylık? Benim kızım 18. Aya kadar tekli kelimeler söylüyordu 18. Ay aşısını oldu ve birden bire sustu hiç konuşmadı. Göz teması azaldı, seslenince bakmıyordu vs. Hiperaktivite başladı. Doktor doktor gezdim ama zamanla konuşur diye geçiştirdiler. 2,5 yaşa kadar durum böyle devam etti. 2,5 yaşta rapor çıkartıp özel eğitim almaya başladık. Ve gittiğim kurumda bir veli bana 18 ay aşısı olduysa o yapmıştır dedi. Bizim gibi birkaç anne daha vardı aynı durumda. Ben aşıdan şüphelenmiştim ama emin olamamıştım. O anda aydınlandım resmen. Şimdi eminim maalesef o aşı yapıyor…