yirmiyedimayisdersin yazdıklarının hepsini birebir yaşadım yaşıyorum hâla, bebeğim 7 aylık olmak üzere hâla ara sıra oluyor ama ilk günlere göre çok azaldı. Doğumum en az seninki kadar zordu dikişlere sen 35 de dediler 🥲 5 gün korkudan tuvalete çıkamadım, doğumhanede idrarını yaptın mı yapmadan çıkamazsın dediler 3 saat bekledim çişim geliyor ama korkudan onu da yapamıyorum, yalandan evet yaptım dedim öyle bıraktılar ama nasıl korkuyorum ağlıyorum tekrar dikecekler diye 😭 çok zordu tuvaletimi yaparken sanki cam batıyormuş gibiydi çok kanıyordu çok acı çekiyordum ama doktora gitmedim hep korktum tekrar o masaya alınırım diye 🥲 tiktokta bi yayın gördüm lokman hekimdi sordum patlıcan saplarını kaynatıp suyunu iç ilaç kullanmana gerek yok geçiyor dedi, sadece 1 kez yaptım %80 geçti 1 kez daha yaparsam iyileşecek belki de. Bir de tuvaletten sonra bi bezle kurutup zeytinyağı sürüyorum, peçete tuvalet kağıdı bu hastalığa çok zararlı dedi lokman hekim