Bilmiyorum yaşayan var mı, basur mu bilmiyorum bile ama annem öyle söylüyor. İyi değilim. 3 buçuk aylık kızım. Üç buçuk aydır tuvalete korkarak giriyor ağlayarak bazen kanamadan bayılacak gibi olarak çıkıyorum. Hiç böyle sorunum olmamıştı, doğum yapana kadar hayatım boyunca çok rahattım, doğumdan çıkınca 35 dikişle 8 gün hiç büyük tuvalet ihtiyacı hissetmedim, olsa belki zorlardım. Sonra bir ablam geldi sandalye ortasını kesti çöpe atarız dedi, vardır hissetmezsin baskı zaten var diye yap dedi. Cidden ilk kez o zaman dik oturdum ilk kez o zaman yaptım. Korkunçtu. Acımadı ama. Çoktu ve bi anda oldu. O gün bu gündür her büyük tuvaletim geldiğinde kanamalarla sancılarla ağlayarak çıkıyorum. Doktora neden gitmedim? Kızım sarılık oldu 2 buçuk ayda geçti. İdrar yolu enfeksiyonundan hastanede yattı, kana sıçradı ve hala sadece anne sütü emiyor. Zaten ilaç vs kullanamayacağım. E ameliyat nasıl olacağım ol denilirse kızım emiyor. Bi çözümü var mı bunun şişiyor şu an yatamıyorum oturamıyorum. Çok kötüyüm…