huriyeberil İstanbuldayım. Görümcem çalışıyor. Geçen sene 3.30-6.30 arasına 10 alıyordu. Bu sene 15 yaptı. Haftalık 3600 falan veriyor. Arada mesela söylüyor evi dip köşe temizleyince ona da ayrı para veriyor. Ablam temizlik hastası zaten yerinde durmaz. Normalde de evi vs temizliyor. Kadın biraz da o yüzden o kadar zam yaptı. Bir de çocukta dehb var. Biraz uyumsuz bir çocuk. 9 yaşında. Ablam çıksa birini de bulamaz. Çok zor bir çocuk gerçekten. Kadın ablam gitmesin diye baya bol keseden veriyor yani. Ama piyasası istanbul için 8-12 arası bence.