Mnli Dilaylaa bizim okulda da turşu oluyor probiyotik hem de mesela dün çıkmış oğlum 2. Tabağı almış pilav tavuk turşu varmış tavuk yememiş yarın yine pilav nohut turşu var kesin nohut yemez 😂