Aynen. Buradan bildirmiş olayım sayın veliler okulları da biz temizliyoruz. İktidarımız sağ olmasınlar kendileri mecliste bilmem kaç kuruşa dana kavurma yer iken okullarda ne temizlik görevlisi var, ne doğru düzgün materyal, ne de böyle sağlıklı yemekler falan yok. Kimse hayal kurmasın. Temizliği de yapıyoruz eğitim öğretimi de gerçekleştiriyoruz, materyali de cebimizden alıyoruz. Eğitim ödeneği var komik bir rakam 3-5 top kağıt alabilsek iyi.
Bişey diyemiyorum ama şikayet etmeyin, sizler seçtiniz.
Çocukları ne mi bekliyor onu da söyleyeyim. Sağlıksız ve yetersiz beslenme, pis tuvaletler ve bitmeyen hastalıklar. Maalesef.