Gamze_cnky1 merhaba bebeğim 14 aylık. Biz de aynı durumdaydık. Her 2 saatte bir sadece meme için uyanırdı. Bir haftadır gece beslenmesini bıraktırdım. Dünya varmış dedim. Sabaha kadar uyuyor desem yeri maşallah. Şöyle yaptım. Kademeli azalttım önce. Uyandığında meme vermedim. Odadan çıktım sessizce babasına verdim uyuttu tekrar. Tabi ki çok ağladı ama dayandım üç dört gün sonra alışıyor. Pes edip uykuya devam ediyor zaten. Kısacası eş desteği çok önemli. Deneyin çok rahat edeceksiniz. Çünkü 2 yaşına doğru bıraktırmak çok zor oluyormuş gece beslenmesini ne kadar erken o kadar iyi