Bebeğim tam 11 aylık. 10 ekimde yaşına girecek inşallah. Meme+ek gıda devam ediyoruz. Ama gece uyanmasından çok yoruldum. Ortalama 10 kez kalkıyor. Bazen üst üste 15 dkda bir uyanıyor. Evet küçük ama sabrım bitiyo bi yerde. Bu gece meme işini en sağlıklı şekilde sonlandıran anneler yazabilir mi lütfen 🥹