Ozgearisoy merhaba, bebeğinizi asla götürmeyin şu günler tam salgın zamanı herkes hasta Allah korusun minicik bebeğiniz hasta olsa ne olacak? Ben olsam kendim de gitmezdim sonra ortalık sakinleşince gider başsağlığı diler yarım saat durur gelirdim. Çünkü kalabalıkta siz de hasta olabilirsiniz, üzgün ortam moraliniz bozulur etkilenirsiniz, daha lohusa sayılırsınız bence gitmeyin.