defnemomm_ 4. aya girer girmez tüm düzenimiz bozuldu. Önceden en azından 5 saat kesintisiz uyurdu sabaha kadar 2 kere uyanırdı. Ama şimdi 2 saatte bir uyanıyor (geçen haftalarda yarım saatte bir uyanıyordu)
uykuya çoook zor dalıyor. 7’de uykusu geliyor çok erken diye yatırmak istemiyorum ama dayanamıyor. Odaya geçiyoruz 9’a kadar uyutmaya çalışıyorum 🥲
Hem uyku gerilemesi hem diş vurdu bizi. 1 ay sonra uyku eğitimine başlayacağız ondan umutluyum bakalım çok araştırdım. İnstagramda melek_uykuda hesabıyla burcu hanım var çok övüyorlar. Ondan alacağız. Siz de bir araştırın bence, 6 aylıkmış sizinki tam zamanı eğitim için