1prensesannesi1 ozipek ben işi evlenince bıraktım. Örgütü danteli falan çok seviyorum. Kızıma amugurumimoyuncaklar yaptım, kanaviçe havlu işledim, patikler yelekler danteller ama kızım olduktan sonra hiç bişey yapamadım
1prensesannesi1 Birdunyabircennetannesi yemin ederim çocuktan sonra hasret kaldığım iki şey😂 daha akşam dedim eşime çocuk evet çok güzel bişey ama olduktan sonra özlediğim iki şey var sınırsız uyku ve istediğim gibi gezmek dedim🤣
nilayalin ozipek makrome ipinden duvar süsü örebilirsiniz yada kalın iple zemini hazırlayıp yuvarlak üzerine keçelerle süsleyebilirsiniz çocuğunuzun odasına yapabilirsiniz ben bebeklerim olmadan önce yapardım hem kendime aileme hem hediye olarak çok yaptım keyifli oluyor internette çok çeşitli örnekleri var yada rakamlı boyamalar satılıyor onlarda baya oyalıyor detaylı bir resim alırsanız ahşap boyama olabilir takı olabilir miyuki boncuk örme takmayı severseniz yada hediye olarakta olabilir şimdilik aklıma gelenler bunlar ben boş vakitlerimde bunlarla uğraşırdım🥰
Aselinko04 ozipek yıllardır kendimi bildim bileli el işi en sevdiğim hobilerimdir, uzun yılar kanaviöe yaptım her alanda değerlendirdm, ama bu aralar makrome örgü en sevdiğim şey, işe başladım vaktim zaten kalmıyor ama düzenimiz yeniden oturunca devam
ozipek starwomen o kadar çok punch, kanaviçe tarzı cevaplar gelmiş ki ben de o kısma çok ısındım videolar izledim yapabilirim gibi duruyor ilk kızımın odasına süs yapmakla başlayacağım😌
minikbirkalp230_ denizprenses1912 çok teşekkür ederim evet instagram sayfa ismi paylaşamıyorum maalesef 😊
girlmomm ozipek bi ara resim yapardım çokda severim şuan pek vakit ayıramıyorum ama telefonla devamlı oynadığım bir oyun var şu ara tek hobim o🫠
sezer2022 ozipek folklor kursuna gidiyorum, haftada 1 akşam eşim bakıyor oğlana 🥹 aynı zamanda çalışıyorum 8-5
gizemm01 ozipek hobi falan kalmadı :) kızım var 5,5 aylık şuan en sevdiğim şey uyumak ele geçmiyor çünkü😀