Alyaberen_ Canım benimkide kolik bir bebekti yaşadığım şehirde eşimle tekiz . Eşim 12. Gün felan işe başladı ve 3 vardiya çalışıyor her hafta değişiyor . Tek başıma baktım yeri geldi ağladım yeri geldi bayılacak duruma geldim özellikte 16:00-00:00 vardiyasında çok zorlandım akşam 7 de başlıyordu eşim gelene kadar çatlıyordu çocuk elimde ölecek sanıyordum . Daha durr kolikliğe kurban oluyum en azından el kadar bebekti bi şekilde idare ediliyormuş