Alyaberen_ d vitamini ayrı veriliyor ,biogai gaz için veriliyor diye biliyorum (2 çocuğumda da kullandım ). Mesela bende 6 ay emzirebildim sadece, 4 ay diyetteydim paketli gıda , süt ve süt ürünleri olan herşey ,içerisinde eser miktarda bile yazan seyelri tuketmedim 6 aylık olana kadar bebeğimde hafifliyordu sonra tekrar çıkıyordu. Doktor pirinç ve patetesi de kesmemi söylemişti. Et sadece koyun eti yenmesi gerekiyor ama ben yiyemedigim için hiç yemedim hep kuru gıda ve sebze olarak gittim ama baktık bebeğime ve bana çok zararı oluyor emzirmeyi bırakmıştım.(2 aylıkken rapor çıkartmıştı zaten mama da kullanıyordum.)
Doktorunuza güveniyorsaniz devam edin ama bence başka bir doktorla daha görüşün derim belirtiler var diyorsunuz ve ayrıca diyetteymissiniz belki mama raporu çıkar. Ama siz elinizden geldigince içeriğini okumadan birşey yiyip içmeyin naçizane fikrim.