Minigim2 yanınızda birileri olursa daha kolay olur cocukla bence iyi olmuş bende daha onceki gittigimiz yerleri instagramda one cikanlara ekledim kullanici adim alisinemkocak bakabilirsin istersen hem takiplesmis oluruz 😍 evet baya yakınmış 1 ay var aralarında. bizimkide gec yurudu ya nerdeyse 15 aylıktı ama olsun sağlıklı olsunlar da zamanla herşeyi yapiyolar zaten 😊