Sinem1205 ya ne guzel canm bız konyadan gelınce belkı yollar oledır.
gecen yıl mersıne ondan öncekı yıl ise antalya şimdide kalkana geldık kalkanı ılk sıraya koyabılırım 🤣🤣yolda donup durduk onun harıcı guzeldi baya sevdık burayı inşallah eglenırız çok tesekkür ederım sizinde tatılınız guzel saglıklı mutlu huzurlu olsun inşallah 💙😊🥰okullar basladı dıye yollar bostu rahat geldık denıze gıdersek onlarıda yazarım🌼 sizin çok memnun kaldınız yer var mı? Cocukla gıdılmez zor dedıgınız yer mesela
23 aylık kızım var sizin bebegınız kaç aylık🐥🌻çorbayı bılseydım evden yapar koyardımda burdada yapınca bı sıkıntı olmadı cok sukur. 😊