Tontinibonbon
10 ay 14 günlük sana yemin ediyorum delirirsin benim kızında daha görünürde dişi yok ama ne uyku kaldı ne huzuru hele bu gece Allahım sanki uyurken dövüyolar gibi hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyandı bi de inliyo. Zaten boğazında kızarıklık var hasta 2 gün ateşle uğraştık 39 u gördük çok şükür o sorun geçti. Resmen bana yapışık yaşıyo şuan oyun oynasın diye bıraksam 5 dk sonra kucağıma geliyo çok değişik bi huya büründü 😂 daha bunun ilerisini düşünemiyorum Allah sağlıkla sıhatle büyümelerini nasip etsin bizlere de bol bol sabır versin 🥲❤️