Derosss bana aptamil kullan dedi doktorumuz , ama ben sma kullanıyorum çevremde hep onu veriyorlar tavsiye üzerine sma başladım , ben memnunum 1 haftada 350 gr almıştı ilk başladığım da 1 aylıkken başladım , anne sütüyle tadı aynı 🤪 , diğerleri nasıl bilmiyorum gerçi