Prensesss_annesiii Kizlar kizim 3 ay 8 gunluk bugun bebelac mamaya basladim cunku doymadigini hissediyorum gunde kac cc vermem gerekir kac saatte bir
Derosss Prensesss_annesiii ya bende sma ya başladım 29 günlüğüz çok küçük olduğu için mi bilmiyorum mamayı çok istemiyo mamanın markasından kaynaklımı acaba hangi mama daha güzel bilgin varmı canım
Defnedilan34 Prensesss_annesiii bebelac normal ise verirken dikkatli ol benim bebeğim 2 gün içti onu reflu başlangıcı yaptı mama ağır geldi
zeynepzeze Memeden sonra 90 cc ile başlayın. Doymadığını hissederseniz 120 verin ama emerse 90 yeterli olur bence. Tabi bu bebeğe göre değişiyor. O belli edecektir bir süre sonra ne kadar içeceğini.
Derosss Anne_6 emzirmeden önce verdiğimde biraz içiyo ama daha sonra az emiyo doktor 60 cc ver demişti bana ama ben 30 veriyorum çünkü istemiyo ağzında tutuyo bazende fışkırtıp kusuyo iyi mi yapıyorum emzirmeden önce vermekle kötü mü bilmiyorum
Anne_6 Derosss ya emzirmeden sonra verin yada bir öğün gibi ayrı verin sütünüz biriksin. Bana doktorum öyle dedi. Süt biriktirmek siZi zorluyorsa önce hep emzirin sonra mama verin.
Dsedaa Prensesss_annesiii biberon almıyorsa emzirme destek sistemi ile verin mamayı hem sizi bırakmaz hem sütünüz de artar böylelikle
Defnedilan34 Prensesss_annesiii midede hazımsızlık yapıyor ağır geliyor canım hani bebeğin kusarsa ederse fazlalığını çıkarıyor diyip görmezden gelme mamadan kaynaklı kusabiliyorlar
Derosss Anne_6 ya mamayı istemiyo ağzında tutup geri bırakıyo bazen içiyo şansa yoksa içmek istemiyo nasıl alıştırıcam bilmiyorum
Karalti_ Derosss mamayı değiştir canım doğduğundan beri mama veriyorum 55 günlük genelde tatlı mamaları kusmuyorlar
Ecepyrz Prensesss_annesiii Hiç mama almadıysa 90 fazla gelebilir.sütünüz yoksa iki üç saatte bir 90-120 verin bu sefer mamaya alışıp memeyi almaz uyurken mamasını verin. Her zaman emzirin günde 3/4 kere 60- 90 deneyin, her emzirmeden sonra mamaya alışırsa hep isteyecektir ilerde meme reddi yapabilir.