Ruzgarsmomm canim benim dikislerim cok fazlaydi.. ben gazli bez ufak teklilerden almistim 10 tane falan.. batikon surdum beze, sonra kendi bezimin uzerine koydum o batikonlu bezi.. hasta bezi kullandim ilk bi hafta sonra pede gectim.. ilk haftada daha gecmis gibi oldu ama ben yaklasik 30 gun devam ettim sonra sadece ped kullanmaya basladim.. cok skur hic birseyim olmadi.. bide kabiz olmamaya dikkat et.. bana kefir cok iyi geldi hem sut yapiyor hem kabizligi onluyor bilgin olsun :)