Her tuvaletten sonra kurulayıp batikon sürmen yeterli başka hiçbirşey yapma. Batikon da sadece idrarından mikrop kapmasın diye. Banyo yaptıktan sonra falan sürmene gerek yok bırak hava alsın. Ben ilk bir hafta kanamam çok olduğu için depend kullandım yurtıp atması kolay oluyordu. Kısa sürede dikişlerinin iyileştiğini hissedeceksin zaten, oturup kalkarken hafif acı hissediyordum, iki hafta sonra hiçbirşey kalmayacak. Sadece Bol bol su iç ve pedini çok sık aralıklarla değiştir. Geçmiş olsun 😊😊