Elvn94 ben de 8 aylıktan beri veriyorum şuan 11,5 aylık hamileyken nerdeyse hergün yerdim 🥰 sade olarak yumurtanın yanında oğlumda hep severek yedi yiyor bazen sade bazen muzla karıştırıyorum bazende haşladığım yulafla karıştırıp veriyorum bıkmadan yediği tek yiyecek diyebilirim. Biz neyi sever ve yersek bebişlerimiz de onları severek yiyor bence 🙈😍