Elvn94 Sade yenilecek bir sey degil avokado, tereyag gibi bir sey. Kendim yerken de bir seylerle karistiriyorum. Kizima da labneyle, peynirle veya muzla karistirip veriyorum. Tabi bir de iyice olgunlasmisini, yumusamisini kullanmak gerek. Tam anlamiyla surulebilir, tereyagi kivaminda olmasi gerek. Ince bir dilim kesip, ufak bir muzla karistirabilirsiniz mesela. Muzun tadi baskin olur, avokado da yemis olur boylece.