sendrom58 oğlum 1 aylık kızımla arasında tam 4,5 yaş var şuan için düzenimiz çok güzel. Kızım bilinçli bir çocuk yardımcı oluyor bana her konuda onu dışlamadım hiç yapma etme sessiz ol vs diyerek öyle degıl de bak böyle yapalım dıye uyardım. Kardesını çok seviyor çok istiyordu zaten bi kardeşi olmasını kızım da hergün kitaplarından okur kardeşine. Oğlunu uyutunca hemen kızımla oyun oynarım zaman ayırmaya calsırım eşim de çok yardımcı bana eş desteği önemli. Oğlum 10 günlük olduğundan beri tek bakıyorum.Kızım yarım gün okula gidiyor onu bırakıp gelıp yemek vs işlerini hallediyorum kızım gelince zamanım ona dan kalsın diye.Ben rahatım lohusalık vs yaşamadım kendi düzenimde kimseye takılmadan çocuklarımı büyütüyorum tavsiye ederim. şuan herşey güzel unarım sizin de kolay geçer saglıkla gelsin