ZeydsMom bir kez daha post açmıştım herkes çok veriyorsun, çocuğunun sağlığını düşünmüyor musun, mama bayılttığı için uykuya geçiyor demişlerdi bende bunlar denildiği için aklıma çok taktım çocuğum çok yiyor diye hep ağladım 6 gündür 45-60 ml verdim ama hiç uyumadı bugün 90 verdim ve çok iyi uyudu