ea_aylms6 böyle birşey için neden ağlıyorsunuz anlayamadım? Her bebeğin iştah durumu vs birbirinden apayrı bu arada bebeğim sizinkinden daha küçüktü 90 ml içebilirdi herhangi bir rahatsızlık kusma vs de yaşamazdık. Oğlum rahat ettiği için doktoru da problem görmezdi, sadece kiloyu aydaşlarından bir tık fazla alıyordu ama şuanda da bir tık iri bir çocuk yani uzun boylu doktor tarafından tüm kontrolleri yapılıp genetik olduğuna karar verildi. Ayrıca diş dönemi iştahsızlığı , emekleme yürüme vs derken kilosu çırpıldı gitti. Şuan 3 yaşında gayette sağlıklı elhamdülillah. Ayrıca her mamanın tokluk seviyesi de bir değil. Biri daha fazla doğururken birisi o kadar doyurmayabiliyor. Biz sma optipro kullanırdık ki gayet doyurucu bir mama o halde bile içerdi yani. Senin bebeğin iştahlıdır içiyordur bir başkasının bebeğinin iştahı azdır içemiyordur. Birilerinin fazla ya da az demesiyle hareket etmeyin lütfen , bebeğinizi gözlemleyin o sizi en güzel şekilde yönlendirecektir.